Om metro säger't så...

Dagens horoskop för fisken i Metro: "Du får inte det gensvar du hade förväntat dig – varför slösa tid och kraft på personer som inget ger i retur?".

Done and done.. :p


Metros horoskop är ju som det är :) jag tror iofs inte på horoskop i någon större utsträckning annars heller, men idag fick det mig att tänka lite. Från och med nu ska jag (försöka) strunta i att lägga energi på personer som inte ger någon respons tillbaka :) imorgon är det torsdag, och afterwork, undrar om jag kanske ska ta och stänga av telefonen då :p för, en gång i veckan, ofta torsdagar, ringer den. Och när är det en jättesöt och mysig röst på andra sidan så omvandlas jag automatiskt till en tönt som glömmer bort allt som heter logik.


There is no spoon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0