Bilder från Förpackningsmässan 2010

Jahapp.. efter en intressant dag av mässbesök och thaibufé sitter jag nu och värmer mig i hemma i soffan. Det var totalstopp på gröna linjen efter Alvik, så jag tog en promenad. Gick i turbofart (tyckte jag iallafall). Det tog ca 20min att gå. Burrr vad kallt :)

Det har varit en bra dag idag. Portfoliot är på väg upp också, klasskompisen marcus hjälper mig med kodningen. Lansering sker i december www.tornfeldt.com.

Här nedan finner ni lite pics från mässan. Klicka bilderna för att se i större format.



I den här montern frågade jag om jag fick fota. Mannen sa "ja självklart" och frågade sen varför jag ville fota lådorna. Han såg gaanska frågande ut. Inte så bra säljknep kanske om man ska sälja in förpackningar med ny form. Det gjorde att jag kände mig riktigt dum :D






Påsar i något specialmaterial som var ekologiskt. Tog många bilder innan jag fick till en som inte var tokmörk. Motljus pff :D Och sen är jag ju ingen proffsfotograf, kan nog inte ens säga att jag är hobbyfotograf :D






Det annordnades en tävling också för snyggast förpackning. Ganska fina :) kanske inte så värst innovativa. Men fina.







(Bilder fotade i farten).





Kikade in på "Starta eget"-mässan också :) Fanns dock inte så mycket att fota där. Men intressant var det :)


Lite böcker :)


Tack mamma för en trevlig eftermiddag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0