Säg åt mig att jobba

Jag sitter i skolan i skrivande stund. Har "firat" påsk här idag också, denna Påskafton. Det har varit två låånga men helt sjukt produktiva dagar med Stefan här. Vi har gjort en förpackning. Har lärt oss nya maskiner och nya metoder, helt själva. Skitbra! :) Nu sitter jag själv i skolan och ska skriva klart den förbannade gråskaledokumentationen som skulle vara inlämnad i maj förra året. Jag kommer inte igång. Hjälp!

Har tvättid nu egentligen, men jag ska hem och tvätta vid 21.00, det är om 50min. Mellan maskinerna ska jag skriva klart företagsekonomin, har inte alls mycket kvar där nu så det bör inte ta så lång tid. Imorgon söndag blir det storstäda av. Ska flyttstäda ur lägenheten jag och Magnus precis flyttat ut ifrån. Kommer bli skoj; skrubba spis, frosta av frysen.. tjohoo ;) Förhoppningsvis tar det inte hela natten.

måndag är det tänkt att jag ska packa inför England. Förhoppningsvis har jag städat och tvättat allt så det bara är att slänga ner i väskan. Har skrivit en fet packlista också. Det kommer bli svårt att prioritera, eftersom det kan bli jobbigt om det blir övervikt på Arlanda.

tisdag ska jag vara i skolan en stund på morgonen och få lite feedback från läraren på förpackningen jag och Stefan gjorde idag. Sen, beroende på när vi blir klara, så åker jag hem till mamma och pappa och myser.

onsdag ska jag åka in till stockholm och lämna av min resväska hos Mulle som jag ska övernatta hos, sista kvällen i Sverige. Sen under dagen blir det att inhandla det sista inför resan.

Senast klockan 4.00 på torsdag morgon lämnar vi lägenheten mot Arlanda. Flyget går runt 7, kan inte tiderna i skallen. Runt kl 9 samma dag är vi framme i Manchester. Därifrån tar vi sen tåg till Leeds..... SEN, kan jag slappna av.

Praktiken börjar 3e maj, på tisdagen, eftersom de har röd dag i England 2maj. Kommer bli epic detta. Jag är så TAGGAD! :)

JAG KOMMER STÄNGA AV MIN MOBIL FÖRRESTEN! Jag kommer endast nås på mail, skype och facebook en tid fram över tills jag hittar ett Engelskt kontantkort. Kommer bli snordyrt att ta emot samtal annars. Och eftersom jag inte använder MSN så nämner jag inte det, jag har det inte ens installerat på min dator (HINT HINT!)

Och för att avsluta citerar jag mig själv efter det jag sa till Ida idag; "Jag är hellre stressad än rastlös".

Puss på er! (inte alla)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Moo!



Du, kolla våra (Rebtels) tjänster..då kan du skaffa ett billigt kontantkort i .uk och sen ringa väldigt billigt från din mobil med engelska sim-kortet till svenska telefoner/mobiler.

www.rebtel.com



Håller tummarna för dig, att det går kanon i England! =)

/bajsprimpa

2011-04-24 @ 23:32:35
Postat av: Cat

haha men Pelle din smygläsare :) inte visste jag att du var inne och gluttade här :) Tack för tipset, det ska absolut kollas på.



Kram!

2011-04-26 @ 01:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0