Snart går jag in i väggen, men jag gillar't

Det var länge sen jag hade såhär mycket att göra. Har lite hatkärlek till det.
Det är lite tur att man har så mycket att göra, för då hinner jag inte bli nervös inför England. Vet inte om jag nämnt det men jag ska dit på praktik i 2 månader (och förhoppningsvis stanna över sommaren). Har fått stipendie som täcker alla kostnader. Jag åker med min klasskompis Ida. Vi ska vara på ett företag som för riktigt grymma grejer. w w w . p u r e c r e a t i v e m a r k e t i n g . n e t

Min todo-lista.

 

– Skriva klart en gråskaledokumentation (deadline 26/4)

– Göra det sista i företagsekonomin (deadline 26/4)

– Färdigställa en manusbok och göra dummie (deadline 15/4)

– Konceptapplicering för kampanjprojekt (deadline 20/4)

– Nytt projekt som vi inte fått brief i än (deadline 26/4)

– Skriva en kort dokumentation för automatiserat flöde (deadline 26/4)

 

– Ansöka om nytt körkort (tappade mitt i sthlm för någon helg sen)

– Packa resväska till England

– Flyttpacka (ska flytta till mindre lägenhet i Sunne 15/4)

– Flyttstäda

 

Jag ska hinna åka hem över påsk också, eller hur jag nu löser det.

Ja... listan kan göras väldigt lång.


Köpte precis lite godis i cafeterian. Kexchoklad med blåbärssmak! Nom! Ska stanna i skolan till 23.00 idag igen har jag tänkt, och då måste man ha lite gott att mumsa på.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0