Önskelista jul 2011

Påslakan & underlakan - Är i stort behov av nya sängkläder. Och varför inte köra helvitt som på hotell?
Mortel av hård marmor - Mitt kök är inte komplett utan en mortel ;D



Termometer - Jag saknar en termometer ;D med en sån kan jag göra egen choklad!


Presentkort Fritidsresor - Jag älskar att resa men jag har ALDRIG råd :(


Presentkort SelmaSpa - Har bott i Sunne sen 2009 men har aldrig besökt Selma Spa. Har examensvecka i mars nästa år i Sunne, man kanske skulle passa på att gå förbi där.


Tyvärr måste jag nämna pengar också. Jag har aldrig varit så här luspank :((


När blir man egentligen för gammal för att skriva önskelista? Kan man bli för gammal? ;D önska kan man väl alltid göra? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0