WESC lurar

Jag var på jakt på nya hörlurar eftersom mina andra försvann innan jul. Hittade ett par helt oanvända på blocket som låg på 400:- plus frakt. Lurarna kostade 600-700kr från början. Jag började googla och letade efter likadana och hittade ett par på en hemsida för 299:- inklusive frakt. Så jag svarade på blocketannonsen och sa det. Jag sa att om han inte får dem sålda till någon på en månad så kan han höra av sig till mig så matchar vi priset på sidan jag hittade samma hörlurar.

Sagt och gjort, han återkom till mig lite senare och sa, du får dem för 275:- inklusive frakt. SCORE ;)
http://shop.wesc.com/product/category-headphones/bongo

Det tog en vecka för posten att skicka paketet, men det kom fram igår passande till min födelsedag!
De är helt oanvända och låg fortfarande i förpackningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0