Snart 25

Om några veckor fyller jag 25. Ångesten börjar sakta men säkert krypa på mig. Det är ändå sista gången man tokfirar sin födelsedag som "ung". Att fylla 26 måste kännas ganska obetydligt, samma med 27. Vid 28 har man nog halvångest om man inte hunnit planera att skaffa barn. 29 är jobbigt för snart är man.... 30! ... och som i sin tur är ännu jobbigare och efter det så firar man knappt födelsedagar längre. Kanske någon minifika.

Sen blir det brakfest när man fyller 40 och 50. Och sen upp mot 65-70 är man för trött för att festa. Man har kanske middagsbjudning då, men ser på när andra har roligt och så går man och sover med rullatorn innan solen gått ner.

Så, sammanfattningsvis har jag typ fyra födelsedagsfester kvar i mitt liv. Kul ^^ The count down has begun!

SNART ÄR DET PENSION!
HÅLL I HATTEN, TIDEN GÅR FORT!

Här kommer min önskelista. Mitt livs sista.

Snug Rug. En STOR filt med hål för armar. Känner man mig så vet man att det här är ett toksäkert och vinnande koncept. 349kr Cool Stuff.

Skärmatta 45x60 eller större. Märke på matta spelar ingen roll :)
Symaskin, vilken som helst. Jag vill syyy!

Presentkort på Panduro. Finns tyvärr inte att beställa på nätet men man kan köpa i butik :)
Mortel. Sorten behöver INTE vara fancy pancy :)




Presentkort SelmaSpa. Jag har bott i Sunne sen 2009 men har aldrig besökt Selma Spa. Som jag sagt tidigare så har jag examensvecka nu i slutet på mars i Sunne, man kanske skulle passa på att gå förbi där då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0