Varje dag.

6.50: Klockan ringer och spelar Sexy back. Snooze.
7.10: Klockan ringer igen och spelar Amazing horse.
7.15: Halvramlar ur sängen i mörkret.
7.16: Tänder ett blockljus (istället för taklampa) i badrummet. Duschar.
7.25: Springer runt i handduk och letar efter kläder.
7.30: Borstar tänderna & "packar" väska (samtidigt).
7.35: På med ytterkläderna och slänger ner SvD i väskan.
7.40: Springer till bussen.
7.50: Bussen avgår.
7.51: Sminkar mig på bussen (har 5min på mig sen är det guppig motorväg).
8.14: Framme första stoppet.
8.15: Smiter in på macken och köper frukost.
8.27: Nästa buss ankommer.
8.40: Väcker personen bredvid mig (slutstation, ny person somnar varje dag).
8.43: Går ner i T-banan för att "gena" längs med blåa linjen för att slippa gå ute.
8.55: I hissen upp till kontoret.
9.00: Kaffe på bordet och arbetsdagen börjar.

Jag antar att ni som läser känner lite care face över att jag skriver detta. Men anledningen till att jag tar upp det är för att det slog mig imorse hur jag gör EXAKT samma sak varje morgon. Lite komiskt kan jag tycka. Den enda avvikelsen är att jag inte duschar varje dag, men då snoozar jag 10min längre bara. Samma stress, samma rutin.

Jag tänder alltid ljus i badrummet för att komma till liv långsamt. Man vaknar (tro mig) på ett bättre sätt och början på dagen blir genast mycket bättre. Det är mitt heta tips till er alla i vintermörkret :)


SNÄLLA KAN INTE NI KOMMENTERA PÅ SAMMA SÄTT HUR ER MORGON SER UT?
Det skiljer sig något enormt ibland mellan personer!

Kommentarer
Postat av: anon

05:50 Klockan ringer, springa och sätta på kaffe

05:52 Slå på datorn. Inne i Windows på under en sekund

06:00 En cigarett

06:10 Piratebay

06:12 Apina

06:20 Cheggit

06:20 - x Kukövningar eller onani.

06:50-07:40 Battlefield Play4free

08:05-08:15 Åka till jobbet.



Standard, men varierar såklart

Beroende på vad som uptpäckts under piratebay, apina elelr cheggit-rundan

2012-01-12 @ 11:04:27
Postat av: Cat

haha! surfar du på morgonen INNAN jobbet? hur orkar man med det???

2012-01-13 @ 13:52:25
URL: http://catcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0