Fjällen hela helgen

På onsdag kväll bär det av till Åre. Fick precis ledighet godkänd så nu sitter jag och skriver en liten packlista. Har tendens till att packa med mig saker jag inte använder, och varje gång jag ska åka iväg så har jag detta i bakhuvudet. Jag lär mig aldrig dock av den här typen av misstag. Ska försöka att hålla mig till packlistan den här gången :)

• Körkort & visakort
• Bankdosa
• Nycklar
• Underkläder
• T-shirt & linnen
• Badkläder (basta?)
• Mysbyxor & leggings

• Strumpor & sockar
• Mössa, halsduk & vantar
• Skidglasögon
• Täckbyxor
• Tandborste & tandkräm
• Shampo, balsam & tväl
• Handduk
• Bodybutter

• Mobil & laddare
• Kamera & sladd
• Dator(?) & laddare
• Smink osv
• Sprit(?)

Ska äntligen få se Johanna och Jens "nyrenoverade" hus också. Har inte varit där på evigheter, så det är inte så nyrenoverat längre, men det ska bli jättekul att se :) och sen så vill jag klämma lite på Lukas kinder också (deras barn).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0