Ska du ta körkort?

Gör't i Flen.

I följande text så beskriver Hasse som har en trafikskola i Flen om hur man går en intensivkurs hos honom. Jag tycker alltsammans är supergulligt eftersom man får intrycket av en söt liten gubbe som velat starta ett företag och som nu jobbar själv med att ge ungdomar körkort. Här är iallafall stegen till ett körkort hos honom:


" Här har vi några förslag till paket för Dig. Välj det alternativ som Du anser passar Dig och dina förkunskaper bäst.

Använder Du paketet vid en Intensivutbildning går det till på följande sätt:

    * Du och jag kommer överens om vilken vecka som passar Dig bäst. När det är klart så bokar jag in körtider, jämt fördelade under veckan, och behöver Du teori så studerar Du mellan dina körlektioner. Du kommer även att få lärarledd undervisning.

    * På torsdagen genomför Du den obligatoriska riskutbildningen (halkbanan)
      (om Du inte redan har gjort den)

    * På fredagen kör vi den långa landsvägskörningen med omkörning och motorvägsträning.

Jag bokar in ett teoriprov vid Vägverket för Dig som Du genomför veckan efter det att Du varit hos mig. (Vi bokar teoriprovet på din hemort.)

Körprovet kan inte bokas innan Du avlagt ett godkänt teoriprov.

Den här informationen skickas hem till Dig så att Du i lugn och ro kan läsa igenom den. "



Jag och brorsan ska eventuellt gå en intensivkurs i Flen i sommar. Vi får se om det är så bra där som det sägs ;)

www.hassestrafikskola.se

Kommentarer
Postat av: Mijo

Tims e bättre ;)

2007-05-13 @ 21:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0