Tatueringar

Mjaaaa.... som de flesta av mina vänner vet så gjorde jag en tatuering på foten på min 20årsdag. En drake med lite mangastuk typ. Folk, speciellt Johanna, gillar att kalla den för en pokemon. Men det är det inte! Det är en Gaia Gwee!

Nåväl. Nu har min vän Fredrika aka tiindra aka bajspruttan tänkt tatuera in [SYSTER] i nacken. Jag orkar inte förklara vad [SYSTER] är för något, för hur man än gör så låter det löjligt :) Vi är iallafall ett gäng tjejer som är som systrar.. kan man säga... aye...

En annan av tjejerna, Lina aka c0ma, ha redan tatuerat in denna symbol.



... jaaa det är äkta :)


Hon skickade ett mms på sin tatuering och jag trodde hon skämtade först, men icke :D Vet inte hur länge sen detta va... men något år sen eller två.

Fredrika ska göra i princip samma grej fast hon ska utesluta sitt smeknamn. Och då i nacken ska hon göra denna.

SYSTER

Det är helt insane :D men rätt kul ändå. Det var jag som fiskade upp alla till denna skaran människor från hela sverige och den ena är mer knäpp än den andra :D

.... Jaja.. det är min gamla CS klan :) höhö... snacka om dedikerade klanmedlemmar... eller hur? ;) Vi spelar inget tillsammans längre.. men vi super ihop !!

Fredrika ska göra sin tatuering på fredag.. alltså imorgon. men jag kan inte vara med henne där för jag ska a ut min p-stav då ... :p


Ajöss me p-staven!!  :)



   

Jen här längst till vänster är också med i cp-gruppen. Hon har Quakelogon tatuerad på axeln. Sen har vi c0ma, hennes tatuering såg ni där uppe. Och det sista mongot är Fredrika :D

Ni är så söta!!!1ett :D




Min tatuering å mina sexiga fötter ;) :p

Kommentarer
Postat av: Fredrika

lalalalala mjau raur etta tvåa trea hej !

2007-07-05 @ 15:41:26
Postat av: Catarina

höhöhö :D

2007-07-05 @ 15:45:33
URL: http://catcat.blogg.se
Postat av: rickard

mja, du har nog rätt i att ni är lite knäppare än resten :)

2007-07-05 @ 16:11:33
Postat av: isabel aka feeri

zomg jag har ju nästan också syster tatuerat.. fast jag glömde [SYSTER].. men nästan? ;)

2007-07-05 @ 18:32:12
Postat av: [SYSTER] tiindra

fegpotta du är feeri

2007-07-10 @ 20:22:53
Postat av: [SYSTER] tiindra

fegpotta du är feeri

2007-07-10 @ 20:23:05
Postat av: [SYSTER] tiindra

iiik spamm, sry för det, buggdator

2007-07-10 @ 20:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0