Morgonmusik - Sash!

Så jävla skön musik att spela på morgonen så att man vaknar!
Har lyssnat på Sash! i två dagar nu och jag har inte riktigt uppskattat hans musik tidigare....  det kanske var för att jag var ca 9 år när hans största hits kom, jag vet inte.

Pappa dunkade ganska mycket sash! när jag var liten och jag minns att morsan hatade det. Hata är ett starkt ord... men ni förstår vad jag menar. Inte bara det att alla hennes porslin och grejer hoppade runt i skåpen för jämnan.. utan hennes arbetskompis tjatade vissa låtar om och om igen på jobbet. Adelante var hennes största fasa :D



Sash! ft. JM Jarre - Oxygene




Sash! - La Primavera




Sash! - Ecuador






Och så sjäääälvklart......


Sash! - Adelante



Man märker på musikvideorna att det är gammal musik.
Men själva musiken är tidlös.... tycker jag iallafall ;D

Kommentarer
Postat av: Mamma

Inga kommentarer ;)

2007-09-26 @ 19:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0