Lanhandla

Var inne på Eden idag och skulle handla lite inför i helgen. Eden är en affär som har massor med billigt skit. Allt från partyhattar och drinkpinnar till gigantiska miniräknare till skitfint porslin och dekorationsgrejer. De har också massor med billiga duschprylar.

Mitt kvitto såg lite udda ut.. men vet man att jag ska på lan så är det inte så konstigt :)

- En minitub med tandkräm (5:-)
- Sköljmedel (12:-) Ska tvätta ikväll.
- Schampoo (19:-)
- Tandborste (15:-)
- Plasttalrikar och bestick (15:-)
- Grendosa (29:-)

Totalt: 95:-


Skulle ha handlat strumpor egentligen också men det skiter jag i.

Kommentarer
Postat av: Mor

Udda... Jag åkte ner till Gnesta för att köpa ett fotoalbum och ett kort, och kom hem med ett gräs till dammen och ett Pilfia (Fiaspel fast som piltavla=)

2007-06-13 @ 18:24:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0