Ej uppdaterat

Fan va alla tjatar om att jag ska upptadera bloggggggen! :)

Anledningen till att jag inte har uppdaterat är pga många faktorer. Det är en fullt medveten grej.. för att skona er massa gnäll.

I'll make a list:
(-tråkigt / +bra)

+ Beställde en mobil... yey.
- Den var trasig vid leverans.
- Väntade 5 veckor på att få mobilen.
+ Fick mobilen tillslut.. yey!
- Fick några dagar senare reda på att jag inte har något  jobb efter 7december. Arbetslös.. yey!
+ Jag handlade kläder och skor för 1300:- i lördags.
+ Hade skitkul på fest hemma hos johanna samma dag.
+ Ut på krogen.. yey!
- Blev bestulen på min mobil samma kväll. Den var då 4 dagar gammal......
- Bestämde mig för att lämna tillbaka lite av kläderna så jag skulle ha råd att köpa ny mobil. 
- Magsjuk.... antagligen beroende på stress.
- Kvittot till kläderna jag skulle lämna tillbaka råkade pappa slänga när han va här på besök.
- Fick mensvärk ovanpå mitt magont.
- Hämtade paket från posten som jag inte kunde bära själv. Ringde grannen (som sov). Han fick komma och möta mig.
+ Lagade mat åt grannen eftersom han hjälpte mig att bära.
- Nu... mätt som ett as... och håller på att spricka.


Alla plus togs ut av alla som var minus.

Jag har inte ens tagit upp allt som hänt... men jag orkar inte skriva mer nu..... ska gå och tycka synd om mig själv nu. Buhu... :p

Over 'n out


Kommentarer
Postat av: Peter

you poor thing, it looks like you're having a really unlucky time right now! hugs!

2007-11-02 @ 10:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0