Projekt

Nu har jag lekt lite..... och som jag skrev i mitt inlägg precis Projektinnan detta så tänkte jag ju demonstrera ungefär hur jag vill att min TVbänk/Bar ska se ut.

Jag har gjort denna nästan helt fritt i Photoshop så var inte för elaka på smådetajer... det är inte riktigt proportionerligt. Men det skiter jag i.
You get the idea anyway (?!)


Bilden jag använde som grund var denna..
mobel-mio
Jag fick pula ett tag innan jag fick som ja ville ;)

Hämtade TVn från on off och fiskarna & pallen från Google.





Coolt va? :D


Det behöver inte vara träfärgat heller. Jag ville bara visa hur jag menade med modellen på den somjag beskrev i inlägget nedan.




Ps. NEJ man ska inte sitta på pallen och kolla på TVn.

De som varit hemma hos mig vet hur soffan & soffbordet står och hur allt ser ut... om man sitter på pallen så får TVn vara antingen av eller så får den ha nån kul stillbild/skärmsläckare (fiskar som simmar eller nåt). Tanken är att jag bara ska få mer yta...... och sen så är ju en pall en extra sittplats i nödfall. Ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

i want that tv screen pls :D

2007-09-28 @ 15:44:23
Postat av: CRI

ps it was me :D

2007-09-28 @ 15:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0