Värmland, buss, VÄRME, Amalfikusten!

Va i värmland i helgen. Det var en ren "sitta-helg" :) Åkte först tåg dit... från dörr till dörr tog det 4h (från jobbet, hem, tågresa, bil)... somnade direkt när vi kom fram. Gick upp på morgonen, satte oss i bilen och åkte till Krilles fotbollsmatch.. från dörr till dörr (resa+match+resa hem) tog det 4h typ :p kom hem, åt, somnade, vaknade... åkte till nästa fotbollsmatch åkte 14.00 kom hem 17.00 vilade lite.. åkte till tåget som skulle avgå 18.58.. tåg hem i 3h. 

Sitta sitta sitta, träsmak i artslet... ja-adå :)

Bussen idag till jobbet sniglade sig fram på motorvägen så att jag missade min anslutande buss med 5sekunder.  Värt.. gick den biten istället... pfff... måndag! blä :D Kom hem vid 22.00 igår men somnade inte förrän 23.30 eftersom det var Pretty woman på TV :p efter det var det The Bourne Identity, iaf slutet av filmen.. sen fick jag ångest och stängde av TVn :p

Idag ska det vara riktigt soligt ute.. det har folk snackat om hela veckan, 12-14*C ska det vara ute :) klarblå himmel och gassande sol snackar vi :) Phhju va skönt med sommar :D

Har börjat kolla runt lite efter utlandsresor också. Var RIKTIGT sugen på att åka till Amalfikusten. Jag hade en kund här förra veckan som är italienare. I trycksaken för hans CD som jag gjort finns en bild från Amalfikusten... han pratade så jävla varmt om det stället så jag kikade runt lite. Men alla resor var slut =/ Får bli det nästa år istället.

Puss ;)

Amalfikusten, Italien.
amalfikusten1

amalfikusten2

amalfikusten3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0