aAa

Nu kommer inte många av er att förstå ett smack..... men som texten lyder i bloggbannern..... det är inte meningen att alla ska förstå :D

Jag har sedan 2004 gjort många illustrationer och nyhetsbilder till en sida kallad Gamingeye... främst till www.gamingeye.com/female. Jag är fortfarande med under organisationens PCsektion med titeln Layout & Design. 

Häromdagen kom jag i kontakt med en fransk snubbe som är en ganska känd grafiker inom gaming i frankrike.. jag vet inte hur pass känd... :P och jag bryr mig inte så mkt heller :D Men han frågade om jag ville hjälpa till med bilder till aAa's hemsida. 

aAa är en ganska känd organisation i Frankrike. De har tidigare varit jävligt framgångrika i många spel.. jag vet inte hur  många lag dom har eller hade.. men de var iaf europaledande i bf2.. och mycket kända inom cs. de har även wc3 och wow-lag. 

Igår, med lite hjälp, gjorde jag min första testbild till hemsidan.....  
aaabild

Sitter och håller på med 2 nya nu som handlar om wow också... efter det ska jag göra en helt ny banner som ska in på sidan... men vad den ska handla om får jag nog inte berätta :)

Detta är lite roligt att hålla på med nu när jag inte har så mkt att göra om dagarna.

Jag är inte med som grafiker för sidan än... jag testar bara lite :) Det är lite svårt att jobba med bilder till nyheter när man inte fattar vad nyheten handlar om :D Men det går kanske att lösa :p




Imorgon ska jag på arbetsintervju.... så jag ska studsa ner på stan nu snart och kolla efter fina kläder man kan ha på sig :p


Puss på er !



www.team-aaa.com
www.gamingeye.com/female

Kommentarer
Postat av: borsten

Aaa, där var det =D

2008-01-10 @ 19:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0