Tråkig helg

Jag såg emot att ha en lugn semesterhelg hemma. Men ångrar mig något grönjävligt nu.

Jag sitter hemma i hettan och är uttråkad som få. Har inget att göra och alla jag känner har redan saker planerade som jag inte kan haka med på eller så jobbar dom.

Hoppas på att Johanna kan få gå tidigare från jobbet idag så vi kan dra och bada eller nåt. Då blir det som tidigast 20.00. Vad ska man göra innan det? Sova?

Jag ska nog spela lite poker och sen städa lite.. det luktar apa här. Jävla värme.. hettan utifrån gör att allllllt möglar på 3 minuter om man lämnar det framme. Får ta mig i kragen och fixa det innan jag blir mördad av bananflugorna :-)

Puss

Kommentarer
Postat av: Tobb

Mja semester e helt värdelöst om man inte har något att göra :(

2008-07-05 @ 21:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0