Formatering av dator

Igår var Dennis på besök för att tampas med min burk. Den behövde formateras. Blåste hela C och ominstallerade alltsammans. Jätteglad va jag över att ha fått hjälp med det, eftersom jag inte har kunskaperna och lugnt temperament när det kommer till datorer.

Medans min dator lagades så fixade jag pannkakor :-) Gott.

Häromdagen skrev jag ju om att jag hatar IE7. Det vara bara EN uppdatering. Nu fick jag typ 15, då kan ni tänka er hur arg jag var igår efter att Dennis åkt. Jag kan ha verkat lite otacksam eftersom jag började koka redan innan vi gått till tåget. Men allt handlar väl om att man måste välja sig vid det nya. 

Jag blev så arg att jag nästan började böla när jag försökte få bukt på alla inställningar, stängde av datorn och slängde mig i sängen. Irritationen gick sen över i verklighetstänk och det slutade med att jag låg och hade livsångest (bra övergång???) Tack vare Gosman så somnade jag dock gott sen trotts allt. Tänkte skriva här vad han sa, det var fina ord, men det kan jag inte, för då förstör jag hans hårda image ;-p

Känner mig så egotrippad och patetisk när jag ligger och tycker synd om mig själv, och det gör mig ännu mer irriterad... jag har det ju hur bra som helst. Varför nöjer man sig aldrig? Varför har jag ett sånt behov av att ha en pojkvän att pyssla om, överraska och ta hand om?

Well well.. jag gör mitt bästa för att pyssla om mina vänner, min familj och mig själv istället så får vi se hur allt blir sen. Hoppas det kommer kännas bra snart.. för det här är inte roligt.

Nu är det lunch.. ska äta pannkakorna som blev över från igår.

Kommentarer
Postat av: Tobb

Formateringen e juh piece of cake :O D är allt efterjobb som är d jobbiga, installera program etc.. Varför kör du inte firefox iställe om du inte gillar IE? :O

2008-10-20 @ 16:41:15
Postat av: ASDasdasd

WTF Uppdateringar hör till vardagen. Men om du vill ha en ouppdaterad osäker dator så go ahead. Angående att CS4 bara är massa design uppgraderingar så kanske du ska läsa på lite igen. Det är under huven uppdateringarna sker.

2008-10-20 @ 18:01:36
Postat av: Cat

ASDasdasd .. angående CS4 så antog jag bara :p jag kommer antagligen inte behöva de nya funktionerna, iaf inte i mitt jobb. Sluta vara så upprörd.. ofta man skriver en sur kommentar anonymt :p



Tobb.. jag har Firefox, men jag har IE på jobbet och kodar hemsida som ska funka främst i både IE6 och 7 (men också FF, safari osv).. sen kanske IE 7 är säkrare, men jag hatar utseendet ändå :)

2008-10-20 @ 20:51:50
URL: http://catcat.blogg.se/
Postat av: Zub

high five tobb!

2008-10-20 @ 20:56:16
Postat av: Tobb

Highfive!!



ASDasdasd kan man verkligen kolla under huven på lite bokstäver och siffror? x)



Mjaha, iof då kan det va bra att ha IE oxså :P

2008-10-21 @ 16:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0