Motion

Ska börja träna på riktigt nu. Har registrerat mig på Sydpoolens hemsida nu och ska boka in ett träningspass imorgon för att känna på hur det är där. Köper väl något klippkort med 10 pass. Sen får man se om man vill spendera pengar på något form av årskort.

Satt och kollade igenom de olika aktiviteterna som finns:

Friskvård - Aqua Bike
Prova på att spinna i vatten. Med hjälp av en flytcykel cyklar du och gör olika rörelser med vattnet som motstånd.
--- Haha vilket påhitt! Måste se urkul ut! :-D ---

Friskvård - Afrodance
Dansaerobic influerad av afrikanska takter. Enkla, roliga rörelser och härlig musik.
--- Jag tar med mig peruken så tar du med dig bongotrumman :-D ---

Friskvård - Djupvatten
Djupvatten är en skonsam träningsform där viktbälten används för att göra dig viktlös.
--- Vänta nu.. om jag tar på mig extra vikt på ett bälte, blir jag viktlös då? Är det jag som är dum eller är den meningen ganska rolig? ---



Tihi :-)

Jag ska nog köra på body-pump, box, step och vattengympa :-) Ska bli spännande.
Hela listan på aktiviteter Sidan buggar ibland :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0