Shoppingspree

Igår insåg jag att jag inte har så mycket partykläder. Ganska skumt eftersom jag för bara några veckor sedan hade hela lägenheten full av klädpåsar :) 

Anyways.. jag gick ner på stan igår efter  jobbet och hamnade på H&M. Handlade en kjol och strumpbyxor till. Kjolen är den kortaste jag någonsin köpt.. iih.. frågan är om jag vågar ha på mig den. Den slutar ovanför knäna .. 

Tjejen i kassan sa "åååh den här kjolen är så snygg! Med leggings till och en skjorta!"....."ehhe jo hehe" svarade jag.. urlöjligt :) Den är inte "horkort" som jag sa till Dennis igår när han ringde :) Den är humant kort, men kort för att vara mig. Av någon anledning fick jag liknande känsla nu som när jag köpte mina första snobbenstring när jag gick i mellanstadiet :D

Försökte fota den igår men svart blir inte så bra med min mobilkamera.. den såg ut som en säck  av någon konstig anledning. Den är iallafall svart (vilken chock va?) och har tyghängslen kan man säga.. men de ska hänga ner. Hittade ingen bild på den på H&Ms hemsida.. synd :) 

Den var skitsnygg med leggings till. Blir nog användning av den i helgen skulle jag tro :)



Kommentarer
Postat av: Tobb

Mysigt ;D

2008-10-04 @ 01:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0