CATNYTT

Ja vad är det som händer egentligen? 

Här kommer en summering av helgens påhitt.. 

I fredags kom jag hem helt mörbultad från jobbet.. vill minnas att jag somnade som en stock relativt tidigt. På lördagen vaknade jag vid 8 och kunde inte somna om.. så jag började städa. Städa städa städa.. skoj skoj.. när klockan blev runt 16.00 var jag klar.. med diverse pauser och tupplurar inräknat. Sen på kvällen gick jag hem till Åsa (och malou men hon var inte med) där johan, johannes och jonas. Vi smuttade lite vin och diverse och gick ut vid 20.20. 

Vi gick till Trombon (?) och såg Johnossi. Jag hade bara hört typ en eller två låtar från dem tidigare men dom var jättebra live imo. Vi gick innan spelningen var slut.. eftersom det inte var någon åldersgräns där, och då inte heller någon alkoholförsäljning :S:S så vi gick till CP (rockbaren vid södertälje station).  Där satt vi och hade skoj :-) men vid 00.00 begav jag mig hem eftersom jag av någon anledning var så trött att jag höll på att somna sittandes. Det var en rolig kväll :-) Synd bara att jag var så sömnig. 

En rolig grej med detta var att jag inte kände personerna jag umgicks med. Det var Malous vänner och kollegor, och Malou var inte ens med. Åsa aka Eva-Lena (hih) hade jag träffat en eller två gånger tidigare men då pratade vi knappt något. Eftersom mitt nyårslöfte i år var att jag inte skulle vara feg över att träffa nya människor så bangade jag inte :-)

Dom bets inte :-)

På Söndagen bakade jag semlor :-) Då blev det stökigt i köket igennn... igår (måndag) kom Malou förbi och var moraliskt stöd när jag bakade kanelbullar. Började någonstans runt 20.00 och blev klara vid 23.00. 

Idag ska jag bjuda mina kollegor på semlor och kanelbullar vid 14.00-fikat. Det är skitkul att bjuda :-D alla blir så glada då! 

Puss på er


Johnossi - Man must dance


Johnossi - Party with my pain

Kommentarer
Postat av: Tobb

Låter som en kanon helg :D Missa at Johnossi spela i stan, annars hade jag nog gått, dem e rätt sköna :D



2009-02-18 @ 13:42:45
Postat av: Zubie

haha :) Man Must Dance... polare är statist i videon, alltid lika kul se :3~



2009-02-26 @ 03:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0