En skitlåt :-D

Mihihih :-D
Det måste finnas dålig musik för att man ska uppslatta den bästa! 



Elefant & PH - Jag lagar din mat

Pannkakor med sylt

 

refräng:
Jag, jag lagar din mat
Pannkakor med sylt på, lägger jag sexigt fram på ditt fat
Idag är din dag, och du är min prinsessa
Älskling jag hoppas att du blir glad

 

refräng

 

Jag är inte den du tror
Jag är inte känd och stor
Men jag spelar gärna utklädd
vill du vara min chaufför får du plats i mitt rymdskepp
Lite mys på sängen eller i köket
Jag är blyg men jag vet vad jag söker
Är du sweet nog, hmm, är du cool, hmm, Örebro, Aa-haa
Är det frukost äre nog stan för
Jag kan inte laga mat
Nä du kompis inte i dag
Mackor och smör är det ända jag har
Vill du kan vi kanske åka någonstans
Jag får nog i mig en hel elefant
Ta min hand så åker vi bort
Du är bara min och du smakar så gott

 

Refräng (2x)

 

Jag är ingen oxfilé-kille
Å jag tror inte du trodde det, heller
Men det finns en anledning till att jag faktiskt
är här med ikväll eller, eller eller
För du kunde valt vem som helst
Killen följer med dig hem ikväll
Någon mer speciell, än någon hopplös kille från en efterfest
Men nu är det bara vi två här
Du, Philip, Philip är
Ingen händig man som Per Gessle
Längst fram i klassen med handen uppräckt
Vi är olika på det sättet
Känns bra när du bjuder på ditt sällskap
Jag kommer inte bjuda dig på nåt än pannkakor

 

refräng

 

... jag är ingen oxfilé.... jag är ingen oxfilé....!



Kommentarer
Postat av: Tobb

hahahaha, herregud hur hittar du sånna här skit låtar :D

2009-03-06 @ 10:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0