Sammanfattning av v22 + kommande planering

Full rulle som vanligt :)

I måndags var jag med brorsan.

I tisdags var jag på neurologmottagningen och gjorde lite tester... jag försöker få bukt på mina nattliga bravader och det är stört vad mycket olika undersökningar man ska gå igenom.  Jag har tidigare gjort EEG, nu blev jag utfrågad och nästa besök ska bli en sömnundersökning där jag sover kvar på sjukhuset så de får ta tester på  mig när jag sover... läskigt. Nåväl.. efter mitt läkarbesök så insåg jag att det skulle bli en väldigt kort arbetsdag så jag åkte inte tillbaka till jobbet. Gick runt en liten stund på stan och spenderade pengar. På kvällen umgicks jag med johanna och övningskörde lite på en inhägnad parkeringplats och efter det åt vi lite mat ihop.

I onsdags (igår) var jag med johanna igen och hjälpte henne att packa lite inför hennes flytt upp till östersund. Kommer bli så tomt när hon flyttar =///

Idag tänkte jag ta promenad med Malou, men när man planerar själv så brister planeringen ofta :) Malou har inte tid idag så idag ska jag bara städa och laga mat åt mig och bror som bor hos mig tillfälligt numera.

Imorgon fredag ska jag eventuellt på fest med johanna hos Marre som har pluggat färdigt :D Hoppas på utgång och dans!

På lördag ska jag på bio med Hellman och eventuellt titta till DHs HQ där Lindmark befinner sig.. överraska med bullar eller nåt, inget är bestämt.

På söndag ska jag och Malou kanske ta den förlorade promenaden som vi inte tog idag.




Vecka 23 är ännu inte planerad direkt förutom att det finns lite hopp om att ekonomin ska tillåta en resa ner till Borås igen. Jag trivs där :)

Veckan efter (v24) har jag tagit ledigt på fredagen (12/6) eftersom jag på torsdagen efter jobbet ska åka ner med Shagge till Dreamhack i Jönköping... igen. xD Ska bli jättekul att åka ner.. och den här gången har jag förhoppningsvis hotellrum :D:D så man slipper sova på golv av betong!



:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0