MOBILRENSNING

Jag håller på och rensar min proppfulla mobil. Varning för mycket bilder :) Men ja, bilder ska väl vara roligt att titta på har jag hört. Ni som känner mig är nog med på en del. Det här är bilder som legat i min mobil mellan 2008(?) och 2010. Så det är otroligt spritt med innehåll. Enjoy... eller nåt :)

Ni som är känsliga kan ju skicka mig ett mail på facebook om ni vill att någon bild ska tas bort ;)
Klicka PÅ bilderna för att se dem i lite större format.

1. Södertälje kl  05.00
2. Semmelbullar
3. Krille spelar gitarr
4. Johanna & jag på buss på väg till fotbollsträning

1. Idiotförklaring?
2. Jag dampar i drive-through mc donalds
3. Jag i lugg
4. Sommar i Värmland


Lägenheten i södertälje. Provade panoramafunktionen i mobilen hehe. Skevt :)

1. Första övningskörningen
2. Mina och mammas fötter i poolen
3. Dreamhacks uppbyggnad
4. Skräpigt efter Dreamhack

1. Upphittad kanin utomhus i Södertälje. Johanna & jag döpte honom till Mr BOB.
2. Krille
3. På tåget på väg hem från Karlstad
4. Jag i mörkret :S

1. Jag stör Johanna och hennes datornördande (hehe)
2. Fest i Forshaga (värmland)
3. Syster och jag på Miami Cup i M-ölnbo


1. Geggig fotbollsturnering (Miami Cup)
2. Vinnarna av Miami Cup
3. Dennis, på marken innan sjöslaget :)
4. Jempa, innan sjöslaget


1. Sanna och mitt hittepå i det gemensamma fikarummet på jobbet.
2. Vandalisering av egen monter på Dreamhack :D (game)

1. Bakom Zet (sk) under CS-final på Dreamhack.

1. Johanna slappar på hotell efter spabehandling (julklapp från mig till oss båda)
2. Johanna har kul med.. drinkpinnar? på hotellrestaurangen :D

1. Utsikt från Johannas hus (trappan)
2. Kkkkkallt i Jämtland, och kallare blev det.
3. Nyårsraket Östersund

1. Vad gör man när man är utelåst?? BÖGHÖG! Skiweek!
2. Blade <3
3. I backen.

1. "O for GOD sake. Glöhm inte att göera bilden swartvit" :D
2. Jag och Johanna efter totalmisslyckat arrangemang och försök till julfest.
3. Brorsan och öl på Underbara Bar
4. Modell för en dag lol

1. Jeff Dunham live (kista)
2. Jempa intervjuad efter Jeff Dunham
3. Lillasysters spelning på Dreamhack GBG

1. Behöver jag säga nåt?
2. pff
3. Jag och Malou spontanmålar vägg

1. Samling vid poooolen
2. DreamArena Extreme Administration ;)
3. Big screen inför 1200(?) sittplatser (som fylls under spelfinaler)

1. Syster
2. Bror
3. Pappa
4. Någon som haft tråkigt mitt i brobygget?

1. Jens och Johanna i bil
2. Magnus och Rigi inviger sängen (inflyttning Sunne)
3. Pernilla och jag på promenad till Kolsnäs
3.  Vi tog en meditationspaus (?) :D

1. Semmeldagen
2. Mange moffar semla
3. Pernilla äter sin 4e (?) semla :D
4. Pernilla utanför ica

1. Föreläsning i skolan
2. Marcus somnar under föreläsning
3. Andra är också ganska trötta
4. Workshop med Gärde

Marte och Magnus (Bidrag till "Det är gött att ligga"-grupp på facebook)


1. Behind the scenes (Gött att ligga photo shoot) haha
2. Tobias, Henrik och Johan softar på examensfest för treorna
3. Victor, Torbjörn, Adam och Hanna

1. Marte och Magnus vid skolväggen
2. Brårud :)
3. Skolprojekt
4. Ica....

1. Stefan och Johan (på grillningen med riktig eld)
2. Legendarisk utsikt vid skolans (?) brygga
3. Sunnefest innan sommaruppehållet

1. Johan glad över födelsedagspresent :D
2. Anna, Marie, Hanna och Erik
3. Torbjörn och Marte
4. Adam, Erik och Johan festar loss

1. Hav av människor (invigning DH)
2. Promenad med Fredrik i kvällen innan midsommar
3. En spindel i ett spindelnät

1. Thorhildsplan (tunnelbanestation)
2. Gulligt :)
3. Jimmy och jag på karaokekväll
4. Johannes på tunnelbanan

Somnat?? ;)
Bilderna ligger inte nödvändigtvis i ordning, men någorlunda. :)
Så... nu kan jag kasta alla bilder i mobilen och göra plats för nya.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0