Galen helg i Sunne

Åkte till Sunne i Fredags för att hälsa på vänner och skola. Har saknat sunne, men mest personerna här :)
Jag ska åka hem idag, kör bil :))
Sitter i skolan nu i G3-salen och njuter av de helt nya stora fina och glansiga datorerna. 21" imac tror jag det är, inte helt säker. Är för trött för att tänka.
Jag orkar inte riktigt skriva mer nu, så jag lägger upp 2 bilder som Isa tog på toaletten haha :D Bilder säger ju mer än 1000 ord :)
Ska gå och äta fyllekäk med tjejerna nu. Sen ska jag åka hem =/
Hej då
"VI MÅSTE BYTA PLATS!!"
(Jag vet att radbrytningarna är cp i det här inlägget, men det är Safari och jag som inte riktigt kan samarbeta).

Kommentarer
Postat av: Marianne

Vi har saknat dig med!

2010-10-03 @ 14:02:58
URL: http://mariannemaeland.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0