Käääääär

Jaaa.. jag vet att det börjar bli tjatigt nu. Men det skiter jag fullständigt i! :)

Jag har kommit fram till nu att jag ska bege mig ut på marknaden igen. Jag är less på att inte ha någon att bry mig om och krama på 24/7.  Så... hmm.. vart fan börjar man?? :p Krogen? naeee... hmm..... hoppas att någon dyker upp snart för jag känner mig ensam ända in i benmärgen...

Jag vill dock inte ha vem som helst... :) ;) jag vill inte ha nån bara för att ha nån, dyker nån upp så dyker nån upp :) Men jag tänker inte vara helt låst vid tanken att jag måste vara singel längre.

Så .. kraven lyder:

- Egen inkomst
- Egen hjärna
- Helst inte nörd ;)

PM ;)

Kommentarer
Postat av: Rangelkent

vadå inte nörd, du älskar ju mig?

2007-08-13 @ 12:44:50
Postat av: Catarina

klart jag gör... :p :)

2007-08-13 @ 13:12:59
URL: http://catcat.blogg.se
Postat av: Brun

Höga krav där Trixan...

2007-08-14 @ 01:11:11
Postat av: Catarina

.... Brun.. känner lite ironi där från dig ;) men innan hade jag i princip inga krav alls.. så :p

2007-08-14 @ 13:03:10
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0