Semester

Jaaa... varför ska man ha semester om man inte hittar på något?

Jag skulle egentligen åka utomlands men det blev det inget av med. Så jag sitter bara av semestern hemma i min lägenhet känns det som. Helgerna är fartfyllda som vanligt såklart, men vardagarna kunde ju vara lite mer spännande.

Jag va iallafall och såg Transformers i helgen med lite vänner... herregud vilken bra film!!!! Har du inte sett den ... GÖR DET! Den va grym som fan!! Funderar på om man ska gå å se den igen :)

Idag va det 28*C vid min franska balkong. Satt och solade lite men stog inte ut efter ett tag och gick in och sov istället. har haft en skittråkig dag verkligen... slappa är iofs skönt, men jag har slappat i en vecka redan. Jag har bara 2 veckor semester och sen ska jag tillbaka till jobbet och jobba 2 veckor till.. sen är jag arbetslös.

Kul...

Ni får ursäkta att jag tjatar om det..... men det har fastnat i huvet och gror hela tiden. Jag har 3 veckor på mig att skaffa nytt jobb.. sen är jag körd typ.... =/=/=/ ... och det går aldrig ur huvet. Tänker på det 24/7.... =/

bah =/

Men det är sommar, man ska  vara glad....... jag vil bada! Men har ingen att bada med... mitt enda alternativ är att åka ut till päronen och bada i deras pool. Men jag har inga vänner att bada med... =/ pff... förlåt.. jag känner mig ganska deprimerad. Hatar att vara det :P

Det är därför jag inte bloggat på ett tag så jag inte varit på så glatt humör. Jag tycker inte om att vara negativ, men just nu är det svårt att inte vara det. Så jag ska sluta skriva nu.

Puss på er

Kommentarer
Postat av: isabel

MEN RING MIG DÅ FFS, JAG ÄR JU FREE FOR ALL VARENDA DAG. men jag bara kanske vill bada! ^^

2007-08-06 @ 21:39:11
Postat av: Catarina

Sola solarium imorgon :D

2007-08-10 @ 01:38:33
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0