Senaste inköpen

När jag fick lönen så passade jag på att handla lite smått och gott.



Det blev en mobil.

mobilen




Och en platttång ;)



vidal



Har nog aldrig känt mig så tjejjig som när jag handlade plattången.. :) Men den va GRYM iallafall... den fick mig att se ut som en celebrity ;)


Mobilen har inte kommit än... den är på väg till posten. Men det va en (jättesnyyyggg) kille på The Phonehouse i Sthlm som visade och tipsade mig om denna mobil. Så jag beställde en.. inte av honom dock.

Den kostade 1999:- inkl frakt från katshing.se.. så det tycker jag den va värd. Den hade samma funktioner som min jobbtelefon, men denna är snyggare, smalare och mer stilren! På jobbet har jag en k610i.

Plattången kostade bara 399:- Ett MYCKET bra köp. 399 kan kanske tyckas vara ganska mycket. Men jämfört med andra så va denna otroligt prisvärd...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0