Sista dagen på ADservice

Sista dagen på jobbet är inledd...... nästa vecka på onsdag så börjar jag mitt nya jobb på Carl Lamm. Ska bli grymt. Fick en skräddarsydd tjänst efter mina erfarenheter och vad jag ville jobba med. Känns jättebra. Pirrigt som fan.... och jag har nog inte insett vad detta innebär.....  men roligt ska det bli. ADservice är ett litet företag på 2 personer nu när jag  lämnar.... Carl Lamm har 500 anställda i en och samma byggnad. Det finns lite större chanser att man kan knyta nya band för livet.

På nya jobbet så går alla runt i högklackat och kostym. Det är både roligt och inte. Folk ser så mycket snyggare ut och i början så kommer jag nog tycka att det är kul att klä upp sig lite. Men efter ett tag kanske man tröttnar??

Jag och Isabel ska iaf in till stan på måndag och handla lite snygga kläder. Jag ska kolla efter en jacka, skor och snyggare byxor.. kanske nån snygg skjorta. När jag gått ner till min målvikt så kommer jag kunna använda min kavaj också :D

Har kollat på lägenhet närmare solna och sundbyberg men förgäves. Lägenheter i solna är de som är dyrast efter de i innerstaden.. läste  jag om i tidningen häromdagen.... buhu..

Får leta vidare.



Sista dagen... jaaa... jag köpte en kladdkaka och en paj på vägen hit. Tänkte bjuda på det sen innan jag drar härifrån. Wee.. :) Rensade jobbdatorn igår också.. det är sjukt va mycke skräp man lyckas samla på sig på 7 månader. :)

Uj uj.. nu pirrar det i magen.. !! På onsdag nästa vecka är jag REKLAMASSISTENT! :D wei!!!

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-08-31 @ 16:25:48
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0