Arg över ingenting

Varför kan inte jag bli arg över småsaker som alla andra tjejer? Vad har jag för spärr?

Tjejer kan bråka om de mest sjuka sakerna.. och jag fattar inte varför. Ibland kan jag bara känna att jag vill bli sur över någonting helt ovesäntligt.. men jag ids inte.

Folk vet att jag inte blir sur. Så folk har en tendens att köra över mig.


Jag antar att jag är mer av den besvikna än den arga tjejen........ och jag tror det uppskattas mer. Men jag kan bara inte vara sur och skälla ut en vän. Det går inte... varför? :p


Ska försöka bli mer som en tjej.. så jag lyssnar på Caramelldansen..... hmm... vad är det som är så bra med den????? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0