Återberätta skämt

På tåget idag så satt det två tjejer på sätena framför mig. Den ena börjar berätta att hon sett på Hipp Hipp dagen innan och hon skulle då berätta om den såkallade hejjarklacken:

- Haha.. tihi... huhu.. igår kollade jag och min sambo på några avsnitt av Hipp Hipp. Roligast var.. haha.. hihi... hejjarklacken.. *paus, hon tänker så det knakar* Dom står vid en bankomat och så står det några andra brevid och skriker "ETTAN KOM, FYRAN KOM, FEMMAN KOM, SJUAN KOM" och sen så väntar dom som står brevid i några sekunder och sen skriker dom "SLUT PÅ PENGARNA! SLUT PÅ PENGARNA!"....



Inte bara att hon berättade fel, hon berättade utan inlevelse och hennes kompis fattade verkligen ingenting... och än mindre vad som var roligt med det hela. Alla andra runtomkring såg också ut som frågetecken.

Jag som sett det klippet hon pratade om vet hur kul det är... men vissa grejer måste man se för att förstå det roliga.








Den här brukar jag och Johanna köra när vi är ute och går....



Men hörrni..... kan ni inte återberätta skämt så det blir kul... låt bli :)
Det blir bara pinsamt :)

Tro mig..... :D Jag är bäst på att återberätta fel :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0