Bortglömd ?!

...det är sista dagen på jobbet och alla här vet det.

Halvsprang bort efter två kollegor vid lunch och frågade om jag kunde följa med och äta.. "hmm nää erhm... vi ska till solna och ,.. hmm... jag ska ta ut pengar osv.. och ,,, hmm aah vi ses sen"...


Åt sallad från Pressbyrån vid datorn.


Sen så tänkte jag "dom har ju alltid köpt fika eller nån liten ful blomma när någon slutat, dom kanske fixar det till mig också.. och det är därför dom inte vill att jag ska följa med på lunchen".


Jag struntar i blommor eller fika... jag ville bara ha en anledning till varför dom gör som dom gör... för att försvara dom lite.. för mig själv.


Klockan är 14.15 och de har inte ens kommit bort och frågat om jag vill komma bort till 14-fikat.


Där borta sitter de och snackar skit som vanligt om alla andra som inte passar dom i smaken.





Längtar efter att komma bort härifrån pga kollegorna, men kommer ändå sakna stället eftersom jag älskar jobbet i sig. Fyfan.... :(

Kommentarer
Postat av: Patrik

:(

2007-12-14 @ 16:03:52
URL: http://www.gamingeye.com
Postat av: Syster

Mycket trist!!! Kramar

2007-12-14 @ 17:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0