Juldagen! :)

Jag tror att jag haft någon form av stämbandainflammation i en vecka. Det är först idag som jag har lite röst :)

Vi va ute på krogen i tisdags, juldagen, och jag hade ingen röst alls då så jag kunde inte vara speciellt social... vilket gjorde att jag förmodligen framstod som skittråkig :(

Har haft en kille i skallen varenda eller varannan minut sen juldagen men jag vet att han inte är intresserad :p så det sucks big time :p

Jag hade en jävligt trevlig kväll trotts att jag inte kunde föra någon konversation. Jag fick dansa och det var grymt :D Träffade också syrran på krogen... :D Skitkul :D

Tack för en underbar kväll...  jag tänkte stanna hemma men är glad att jag kom! :D <3


juldagen
Förfesten.... resten är i köket! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0