Amore!

Jag tänkte bara posta ett inlägg innan jag skulle sova.. vet dock inte vad jag ska skriva. Har ju iaf börjat nu. Oftast när man ska skriva nåt och man inte vet vad, så brukar man alltid komma på nåt kul när man väl gett sig in i matchen.

Det är fan fortfarande tomt på idéer.. trotts att jag redan börjat skriva.. hmm.. ska man skriva om det mest uttjatade ämnet på jorden? Kärlek?

Love, amore.. oh my shit va det är sjukt skönt när det pirrar. Dock så försvinner ju det när personen man är intresserad av inte har detsamma tillbaka. Jag vill inte ha någon pojkvän, men jag vill ändå ha lite spänning och pirr.

Vad gör man då för att hålla det på en bra nivå? Om ni vet så säg till för jag är fan inte bra på sånt här asså. Jag har tänkt på en människa i några dagar nu, men tror inte att det är ömsesidigt, vilket är lite tråkigt. Det är väl bra och andra sidan, eftersom jag inte vill inleda något nytt förhållande nu. Men tänka kan man ju göra ändå. Och prata.. och pirra :)

Pirr pirr... jag har kommit fram till att jag har en ganska udda smak på killar.. haha.. och inga av mina vänner tycker att jag har bra taste. Höhö.. men desto fler snygga (?!) killar åt mig right? ;) Jag har också kommit fram till att de jag verkligen vill ha... får jag. Av nån sjuk anledning. Jag och en vän diskuterade detta tidigare idag. Jag har nog fan alltid genom åren lyckats få den person jag verkligen siktat helhjärtat på. Förhållande eller annat. Höhö.. och det är stört... för jag har sjukt dåligt självförtroende (jobbar dock på't). Så egentligen så borde jag inte lyckas.. men det är väl ödet som gör allt jobb åt mig. 

Drömmer något otroligt mycket om mina ex numera också. Härom dagen va det Johan, och inatt va det Robin. För någon vecka sen så va det Daniel och en annan dag förra veckan så va det om Robban. Hade dock inga snuskiga drömmar... som jag antar att folk tänkte när jag skrev det där... :p nä jag drömde bara att vi umgicks som vänner. Kanske önsketänkande? hmm :( aye...

Nä.. nu ska jag nog sova..  ska försöka drömma om det uteblivna utlandsresan som vi skulle ha bokat idag, men som blev inställd =/ Ska nog köra en spaweekend ensam istället :) Och rå om mig själv... något måste jag iaf göra på semestern för att rensa hjärnan från allt skit :)

Nighty!

Kommentarer
Postat av: Catarina

Jag är nog ganska långt ifrån att vara en player :) imo iaf!

2007-07-18 @ 09:13:47
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0