*BBQbilder!

Jaaa... så va det ju grillfest i fredags med. Hemma i Johannas föräldrars hus i Mölnbo. Ujjabujja vad roligt det var! Här har ni bildbevis :D

Deltagare:
Johanna Österlund (värdinnan)
Adela
Sofia
Andreas (sofias kille)
Gustav
Tessan
Sabbe
Andreas Axelsson
Ronnie
Johanna Turesson
... och jag ofc!

Hoppas jag inte glömt någon nu. Det vore pinsamt :)

Bilderna togs ganska sent och det var mörkt på altanen så jag har försökt ljusa upp bilderna lite, men det resulterade till prickiga bilder ist. Men det får duga :D Klicka PÅ bilderna för att se dem i liiiite större format.

Festjohanna1 Festjohanna2 Festjohanna3 Festjohanna4 Festjohanna5 Festjohanna6 Festjohanna7 Festjohanna8 Festjohanna9 Festjohanna10 Festjohanna11 Festjohanna12 Festjohanna13 Festjohanna14
Festjohanna15 Festjohanna16

Efter de flesta gått hem så va det Johanna, Sabbe, Ronnie och jag kvar. Vi bestämde oss för att bada. Så vi halvsprang hem till mina föräldrar som nyligen skaffat pool och badade kl 4 på natten. Huuuuur skönt och sommarkul som helst. Tyvärr har jag inga bildbevis på detta för jag glömde mobilen hemma. Men jääättekul hade jag. Tack för en underbar och perfekt sommarkväll allesammans!

Bara 1 blomkruka gick sönder. Inte ett enda glas! Är stolt över er ;)

<3<3<3<3


*Hittade en film också! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0