Gamla mobilbilder

Nu när jag skulle föra över alla fyllebilder från helgens bravader så såg jag att jag fört över mina gamla mobilbilder från min tidigare telefon (som numera är stulen) Här är några av dom.. höhö..

Klicka på bilderna för att se dem i större format.


Babycigg schemaMayday Vin Mitt kök
??? Schemat på Mayday Vin? Mitt kök!

Skiss
Min blyertstavla på min systerson



Hannas Katt Hannas Katt2 Hannas Katt3

Hannas Katt4
Johannas katt!! Sov breve den på natten sen!!!





Arkivkobb Arkivjobb2 Arkivjobb3
Två olika jobbtillfällen på Mayday.............. (?!?!?!?!)
Jobbade som backup receptionist......... (?!?!?!?)



jagorobin
... det är öööööver nuuuuu... men jag kommer ihåg alla dagar me dig.. dom e öööver nuuuuuu ....... =/ nanannaa
(Det är över nu - Gyllene Tider)



Alpernakartan
Vägbeskrivningen till Alperna... med bil. 420mil på 4 dagar!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0