Helgplaner

Mjaaaa... efter att ha råkat fixa en dubbelbokning eller tillomed trippelbokning idag fredag.. så vet jag inte ens nu om det blir något speciellt alls. Kanske bara rent av blir en degkväll framför TVn ensam.  Det är iofs inge fel med det men hade hellre hittat på nåt. 

Skulle ha haft besök kanske, men det blev avbokat igår. Så jag sket i att städa... så nu KAN jag inte ha besök alls... för man kan inte ens komma in i lägenheten. Så stökigt är det :)

Jag ska söka jobb nu här... hmm... sitter och pular med mitt CV. Det måste vara perfekt! Jag måste få jobb.. annars dör jag!!!

Aya.. ska skicka iväg skiten nu till företagen och så får vi hoppas på det bästa!

Play it safe and wish me luck! 

Kommentarer
Postat av: Catarina

Weeee.. !! ha det så kul på gotland! :)

2007-07-20 @ 10:56:41
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0