Hemma från Johanna

.. såååå va man hemma igen i sin lägenhet efter en relativt lugn kväll hemma hos Hannapanna. Spelade lite kort, drack lite xider och hade det trevligt.. tills Andreas kom. Ne skoja bara :) Vi åkte till statoil för att handla chips och en kortlek. Sen så satt vi på Johannas golv i hennes nya lägenhet och spelade kort tills nyss. Hon har beställt en soffa som kommer på tisdag.. så vi fick pina oss på golvet :)

(Johanna är stördot i mitten på bilden här till vänster).

Känns som att alla helger de senaste 2 månaderna bara blivit huuur lyckade som helst. Är hur glad som helst över friheten man har som singel. Förr satt man bara hemma och degade och kollade film med pojkvännen. Nu blir man nästan tvingad att hitta på något eftersom det är jättetråkigt att sitta hemma helt ensam. Och om man går utanför lägenheten så blir ju oddsen genast mycke bättre om att träffa nya människor.

Menar dock inte att det inte är mysigt att sitta hemma och dega med en pojkvän. Absolut inte. :) Det är hur mysigt som helst. Men jag känner att jag behöver ha den här friheten nu ett tag framöver och bara rå om mig själv och ingen annan.

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag upp tidigt och städa klart.. sen ska jag och en vän till IKEA och kolla på en soffa. Jag ska lämna tillbaka mina gardiner jag köpt också... hittar nog kvittot imorgon när jag städar ;)

Sen så ska vi laga lite god mat och titta lite film. Kommer nog bli mycket trevligt. Nya vänner får man inte för många av. 

Nu ska jag sova och drömma om något kul... :)

Natt på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0