Lista över dåliga sätt att vakna på.

Jag har nu sammanställt en lista över de tre värsta sätten man kan vakna på. Listan baseras på egna erfarenheter.

3. Jehovas ringer på dörren kl 09.00 på en söndag när man är som mest bakis. Om de vill att man ska vara trevlig... kom någon annan tid. Vem som helst som kommer oväntat och ringer på min dörr just då får ett "Jag vill inte höööra!" i ansiktet.

2. Renovering. Alla lägenheter i mitt hus håller på att renoveras. Det är ett gammalt hus så det är betongväggar i hela byggnaden. Man vaknar av att hela sängen skakar och det låter som att någon står med en maskin i lägenheten. Jag skojar inte när jag säger att sängen skakar... den GÖR verkligen det!! Och de börjar alltid fixa kl 07.00 på vardagar... så på tisdagar när jag har sovmorgon till 10.30 så kan man ändå inte sova pga oväsendet. Skulle jag ha öronproppar OCH hörselkåpor så skulle jag fortfarande vakna av jordbävningen.

1. Kramp i vaden!!! Behöver jag säga något mer?? ... jag vaknade med detta imorse 2 min innan min alarmklocka gick igång. Den låg på bordet längre bort från sängen och jag kunde inte gå bort till den och stänga av eftersom jag höll på att dö av krampen i benet. Jag har en riktigt HYSTERISK ringsignal... som stegrar sig uppåt och i slutet så kan nog fan hela staden höra signalen... eller... skriken, tuten, kossorna som muar, ambulanserna, babygråten osv osv som min såkallade "signal" består av.  Nae... kramp är nog bland de värsta man kan vakna med!!!

(Listan kunde ha innehållit andra världsliga alternativ, men jag valde att ta med sådana som jag blivit utsatt för den senaste tiden).

Peace

Och du Lasse, eller vad du heter... Jehovas snubben.. jag menar egentligen inget illa...... :p eller? :D Kom en annan tid på dygnet så kanske jag istället säger snällt "Nej tack jag vill ha sex i mitt liv och jag skulle aldrig klara av att leva celibat innan giftemål som ni gör, plus... att det är för sent nu va? blev av med oskulden när jag va 15 och har haft sex mer eller mindre dagligen sedan dess... eller kan ni liksom stryka sånt?".

Säger jag något liknande så kommer han nog inte tillbaka. Han kanske sätter ett rött kryss på dörren så att de andra inte kommer dit heller... man kan ju iaf hoppas ;)

Själv är jag agnostiker ;) www.google.se





Pfff.... "även kallad mumsmums!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0