Skriv meeer!!

Folk tjatar på mig varje dag att jag ska blogga mer! Men... bah :D tanken är ju att jag ska skriva när något ploppar upp i huvudet :)

Man kan inte tvinga fram en blogg.. puckon! :)

Jag har beslutsångest....

Nu på fredag så ska mina nya vänner ha en fest som jag sagt att jag ska komma på. Pool har jag för mig att det skulle finnas å grejer. Jag badar oavsett väder :D

Men... idag så ringde Johanna och sa att hon och massa andra gamla vänner har hyrt en stuga i örebro (hmmmm varför just där?!?!?!) och så ska dom åka dit och festa hela helgen.

Sen.. så pratade jag med Linda igår och hon sa att det va MEDIC-träff i Hallsberg i helgen och hon undrade om jag ville följa.

Så.. jag kan inte bestämma mig =/=/=/...  ekonomin sviker mig känner jag.. så det lutar åt festen här i stan.... men... kommer ha beslutsångest hela helgen känns det som..

Bah :)

Johanna och gänget som ska till Örebro... ska till Åland dock om några helger kanske. Så då ska jag iaf följa med :) Så det är ju inte heeeela världen om jag inte följer med nu.. men ändå :D baaaah :D Kan inte nån bara bestämma ÅT mig? :)

Kommentarer
Postat av: Brun

Pool!

2007-07-24 @ 18:59:00
Postat av: Catarina

Ekonomin säger att jag ska stanna kvar i sthlm. Men jag vet inte =/

2007-07-24 @ 20:17:47
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0