ESWC kval

Oj oj oj vad har jag gett mig in på (?!) ... jag ska tydligen vara ESWC admin i helgen vid förkvalen i Counter-Strike. Jag har tidigare jobbat med liknande prylar men jag är inte så insatt längre. Attans vad allt går fort. Jag vet ingenting om sånt som var en självklarhet förr att veta.

Därför förstår jag inte riktigt varför jag gett mig in i träsket igen genom att vara ESWC admin.

Men men. Förkvalet är ett kval innan DH som i sin tur är ett till kval innan de riktiga finalerna i Paris. Det är många mycket kända lag som spelar i denna turnering och jag antar att det ska bli kul att jobba me't :)

Läs nyhet om förkvalet på Fragbite.com.

Ett förkval har redan ägt rum.. det var på min brorsas 18 årsdag (19/5) så därför kunde inte jag vara med då. Men SK vann om jag inte läst fel.

Det är 2 kvalplatser till ESWC-slutspelet på Dreamhack Summer som står på spel nu under förkvalet och det kostar 600:-/lag att registrera sig för tävlingen. Dock stängde registreringen 28maj.

Seeding:
1. fnatic
2. XPG
3. Hippopoptamus
4. Game-Studio
5. Letalis
6. Gamespassion
7. d00m
8. IWKU

Oj oj oj...

Kommentarer
Postat av: Linda

Okej, tack så mycket.. Dumt att dom gör så, alla ska väl kunna få vaccination.. :/ lycka till i helgen!

2007-06-01 @ 11:50:44
URL: http://lindaholmblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0