Inferno Online Sthlm

Sitter här i sthlm på internet caféet Inferno Online på Odenplan och ska installera allt skit för morgondagens förkval som jag skrev om tidigare.

Vetefan vad jag gör här.. har bytt plats på lite skärmar och fixat och donat. Ska stanna kvar efter å spela lite... vet inte hur länge dock. Ska vara här imorgon senast 07.30 och det betyder att jag måste gå upp kl 6 eller något och åka hit och jobba.

Har träffat alla nu och alla är jättetrevliga.. trodde dom skulle vara puckon.. ... hä hä.. skoja bara.

Är ganska seg.. känner mig som en zombie typ.. ska bli så skönt att sova sen.

Usch vilket tråkigt inlägg.. höhö... prutt...

Ja det ä' bra! hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0