Att prutta..

Vad gör man om man går någonstanns ute.. det är inte så mycket folk just där..  men det går en människa bakom en....  vad gör man om man råkar lägga av en brakare? Vänder man sig om och säger "ååååpppaa heh" eller vad ska man göra? Personen måste ha hört det. Vad gör man? Vad skulle DU göra? (kommentera gärna).

Jag gjorde iaf som så att jag  hoppades att det inte hördes och började dra benen efter mig lite så att det skulle låta lite i gruset när jag gick.. men det blev inte samma läte.. så jag öppnade och stängde jackan lite snabbt... för det låter ju som en prutt... men ... han/hon bakom mig måste ju ha märkt om jag öppnade jackan eller ej.. när jag pruttade.

Hur som helst... så vände jag mig inte om utan fortsatte att gå.. och så händer det igen.. fast lite mer diskret... men då halvsprang jag sen till bussen för att komma ur situationen.

Sjukt vad man bryr sig egentligen.


Jag rapar och pruttar utan att skämmas annars.. men då är jag med folk som vet att jag är puckad.. :D när det kommer till främlingar så blir det helt plötsligt helt skitpinsamt... varför då? är jag annorlunda? känner nån av er likadant? kniper ni också en prutt på tåget så att det bara blir en smygare och sen tittar ut genom fönstret och låtsas som ingenting?

:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va äckig du är

2007-06-09 @ 21:44:55
Postat av: Catarin

haha mmmm I know :D

2007-06-11 @ 09:11:58
URL: http://catcat.blogg.se
Postat av: Knasus

Haha du är en liten prutt Trixy ;)

Kul att se att även du bloggar! Ska länka till dig i min blogg så kan folk komma in och läsa om dina pruttar :P

2007-12-16 @ 21:16:05
URL: http://milliwayz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0