Fredagar ska vara härliga

.. men inte min fredag.

Tänker inte gå in mer på det...



Jag tänkte skriva upp här vad jag ska inhandla den närmsta tiden så jag inte glömmer:

- Skor (vita från Din sko) Som jag skrev om tidigare här...
- Skärp (Brunt)
- Hårklämma (lite större än de små) så ja kan sätta upp halva håret.
- Vitt vin (Redwood creek)
- Linne (Gina Tricot)
- Bikini (Cubus) Jag föll för reklamen.

Jag tänkte fota alla inköp sen och lägga upp här så ni får se :) fast det beror på om jag orkar.

Kommentarer
Postat av: MammaMu

När kommer bilderna?

2007-05-29 @ 22:02:44
Postat av: Catarina

Bilderna kommer.... när jag har dom :D

2007-05-30 @ 07:02:45
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0