Härliga måndag

Helgen var ok.. En gammal vän kom förbi i fredags kl 23 och somnade på soffan efter lite makaroner och prat. Jag somnade i sängen framför TVn. Skitskönt att prata av sig lite.... du är varmt välkommen tillbaka vännen.

I lördags så umgicks jag med en annan gammal vän. Men innan jag träffade henne så möblerade jag om hemma.. elle rjag flyttade borden lite och städade. Fan va skönt det är att komma hem till en städad lägenhet. Jag verkligen sitter här på jobbet och längtar hem. Förut fasade jag för att åka hem och stannade kvar på jobbet så länge det bara gick.

Idag bir det lax. Mums... med citron.. ska handla lite potatis och göra en jättegod laxrätt i ugnen. Mums!

Ska förbi banken idag igen och hämta ut pengar. Fan va handikappad man blir utan bankomatkort. Jag blev ju av med min plånbok förra måndagen. Så jag håller på och fixar nytt leg och nytt visakort.

Pju.. nu måste jag jobba.. vi hörs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0