Magsår av jobbet

Herregud.. jag får ont i magen. Jag har så mycket att göra på onsdagar att jag bara vill sjunka under jorden... och om jag blandar ihop vissa delar så känner jag riktigt hur kollegorna tycker att jag är snurrig.

Jag vill bara gå härifrån... och istället för att jobba nu så bloggar jag i 2 min... för att sedan stressa ihjäl mig ännu mer...

Fy faan säger jag bara...... :(

Det värsta är att kunderna skriver "ah asså min bild är inte bra". Jag gör samlingsanonnser för 150 objekt och så tror de att de är kändisar och att man ska veta exakt vad som menar och vilken väg/tidning de menar.

Ibland kan man få ett samtal som börjar såhär ... man är inte alls förberedd eller inloggad... "hej! jag vill att du lägger in texten från innan priset på mitt objekt"..... hmm vänta lite.. jag sitter helt uppe i allt annat och så ringer nån random och bara babblar om sitt objekt utan att ens presentera sig och förväntar sig att man ska vara snabb och alärt :p sen så blir de snea när man ber de vänta så man kan logga in och förstå vad som ska göras..


Någon mer som känner igen sig? :P

Vill bara gå hem.........


Men missförstå mig inte.... jag älskar mitt jobb.. men det skulle bli snäppet bättre om kunderna kunde tänka lite längre än näsan är lång och åtminstonde presentera sig.. eller läsa mina mail... de läser första meningen och sen så ringer de och säger  "jamen mitt objekt då??"... de är helt upprörda och vet inte vad de ska ta sig till...... och så får man påpeka lite snällt att svaret på dennes fråga finns lite längre ner i mailet som kunden blivit så upprörd över..

Bah..

Kommentarer
Postat av: Kristina

Uch vad jobbigt det låter:( önskar dig ändå en bra dag:)

2007-05-23 @ 10:32:54
URL: http://thisis.blogg.se
Postat av: Catarina

Jo det är kämpigt som faan.. och jag är själv ganska kräsen och ställer höga krav på mig själv så då går det åt pipan tillslut.. men det är fint väder så man får försöka rycka upp sig :)
Ha en bra dag själv :D

2007-05-23 @ 10:58:20
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0