Uppfriskande prommenad

Igår var det en bra dag.

Dagen började iofs inte så jäkla bra... jag försov mig och fick stressa som satan. Men dagen flöt på bra.. tills jag skulle gå och handla.

Jag köpte alldeles för mycket på hemköp. Jag skulle bara köpa några grejer så jag tog en korg som man kan dra efter sig. Smidigt och bra... om man ska handla lite.

Det blev lite mer än jag räknat med och jag hade jävla problem att ta mig ned för rullbandet. Tappade hälften och personerna bakom mig fick hålla i min korg medans alla grejer ramlade ur den. Otroligt pinsamt.

Jag kände hur jag blev rödare än tomaterna och till råga på det låg det en ostbågepåse längst ner i slutet på rullbandet.. inte min såklart, men det kändes som skräck i slowmotion... "noooooooeees"... kände hur pinsammare och pinsammare det blev. Jag viste ju att när jag skulle komma till slutet av rullbandet så skulle jag ju "köra in i" påsen och ramla. Herregud. Och så blev det nästan också. oj oj ... :)

Ingen blev skadad iaf och jag kände mig så otroligt dum.

Åkte hem med matkassarna från Södermalm till Södertälje... gå, buss, tåg, buss, gå.. brände jag inga kalorier där så blir jag förvånad.

Kom hem, andades, åt en frukt och körde igång lite musik. Shake shake... jag dansade runt i lägenheten i säkert en halvtimme och blev helt slut.. ringde sedan Maloue som jag bestämt träff med. Det är min pojkväns kompis flickvän. Jag har träffat henne några gånger och vi har alltid saker att prata om.

Vi skulle ta en prommenad och prata av oss lite till varandra om allt mellan himmel och jord.. och det var skitskönt att få ur sig skiten :D

Ojsan hoppsan... helt plötligt var klockan 23.30 och vi hade gått i 3h 40min... .kom hem... somnade till pokern på tvn.

En bra, men ändå halvbra dag...

I helgen ska jag äta gott med mina gamla vänner Johanna och Adela ev Sofia om hon är hemma. Vi ska kolla på Eurovision song contest och svulla.

Vi hörs. Kram! :)






Hittils idag har jag nyst 16 gånger and counting.

Kommentarer
Postat av: CatCat

Haha danne då :D din fis

2007-05-14 @ 21:19:48
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0