Vadå bröd med korv? puckon!

Herregud va irriterande. Tillåt mig att bli onödigt ilandsproblems-sur.

Flera av er har sett reklamen "jag tar alltid brödet först och därför är det bröd med korv"....

Några av er pantade människor där ute tycker att dom har rätt.. men många av er tänker nog som jag.

DET HETER KORV MED BRÖD FÖR ATT DET ÄR KORVEN SOM ÄR HUVUDINGREDIENSEN I RÄTTEN.

Köttet är, förlåt alla veganer och gräsätare, huvudingrediensen i alla riktiga måltider. Därför säger man "fläskfile med pommes"... eller "kebab med bröd"... eller....... "korv med bröd". Heter rätten något annat för att jag lägger potatisen först på tallriken? :p herregud.

Lägg ner reklamen och sluta va så sjukt ... IQbefriade... :)


Korv med bröd.



Varför bryr jag mig ens??? haha :D

Kommentarer
Postat av: Max

se! reklamen funkar ju.

2007-05-17 @ 13:01:59
URL: http://www.maxcollin.se
Postat av: Catarina

Ja ellerhur :p :)

2007-05-17 @ 18:06:57
URL: http://catcat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0