Älskar fotografer

Det är inte ofta, men ibland så snubblar jag in på hemsidor tillhörande folk som brinner för sitt yrke eller sin hobby som fotograf. Jag har redan pratat mycket om fotografenChromasia som är min favoritsida sen några år tillbaka men nu när jag slösurfade så hittade jag denna också.


Jag kan verkligen bli helt frälst när jag ser vissa bilder. Jag önskar jag hade en bra kamera så jag kunde släppa loss på samma sätt!

Jag älskar ju photoshop också. De flesta av alla bilder som läggs upp är ju faktist tillfixade i Photoshop. Färgerna är starkare och kontrasterna tydligare.. jag är helt övertygad om att jag kommer gå lös om jag någon gång införskaffar mig en riktigt bra kamera. Då jävlar ska ni få se på hemsida med mycke bilder! :)


fotograferen.net  

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0